POLITYKA PRYWATNOŚCI

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej zwane „RODO”) uprzejmie informuje, iż:

1. Administratorem danych osobowych jest Magdalena Supronik prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Kancelaria Adwokacka Adwokat Magdalena Supronik, ul. Świętojańska 18 lok. 5, 15-277 Białystok, NIP: 966-215-66-97, REGON: 520676686.
  2. Z Administratorem można skontaktować się – listownie na adres ul. Świętojańska 18 lok. 5, 15-277 Białystok, za pośrednictwem e-maila: msupronik.adwokat@gmail.com bądź telefonicznie pod numerem +48 730 996 972.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
  4. a) realizacji zlecenia (umowy) w związku ze świadczeniem usług prawnych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  5. b) wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa w związku z prowadzeniem działalności prawniczej, na podstawie art. 6 ust 1 lit. c) RODO;
  6. c) wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa w związku z prowadzeniem działalności prawniczej, art. 6. ust 1 lit. f) RODO;
  7. d) umożliwienia kontaktowania się z Panią/Panem, wymiany korespondencji w związku z podejmowaną lub prowadzoną współpracą, wynikającą z zawartej umowy z klientem, który wyznaczył Panią/Pana do kontaktu i ewentualnym ustaleniu, dochodzeniu lub obronie roszczeń, wynikłych na tle stosowania umowy z klientem, który wyznaczył Panią/Pana do kontaktu, gdzie podstawą prawną jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  8. e) wynikającym z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Kancelarię polegających na ustaleniu lub dochodzeniu ewentualnych roszczeń lub obrony przed nimi na podstawie art. 6. ust 1 lit. f) RODO.
  9. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być banki, dostawcy usług pocztowych i kurierskich, dostawcy usług informatycznych Administratora, obsługa prawna Administratora oraz inne podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa.
  10. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji umowy, a po jej wygaśnięciu bądź rozwiązaniu do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń bądź do momentu wykonania praw i obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym ustawy o adwokaturze oraz przepisów podatkowych i rachunkowych.
  11. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych, sprostowania danych, usunięcia danych oraz ograniczenia przetwarzania danych.
  12. Gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza powszechnie obowiązujące przepisy w tym zakresie, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  13. Podanie danych osobowych Kancelarii jest warunkiem zawarcia umowy i jest niezbędne do jej wykonywania.
  14. Dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22.